Een parttime functie voor een
accounting assistent
te
Nokere
.
Je beheert, samen met jouw collega een zeer gevarieerd takenpakket binnen het financieel kader.
Leveranciersboekhouding
: aanmaken van leveranciersfiches, controle van facturen en leverbonnen
facturatie:
inboeken van facturen, creditnota's, opmaken van manuele facturen, klassement
Nauwgezette opvolging van klanten.
Debiteurenbeheer
volledige codering van facturen.
Wij gaan voor deze job op zoek naar iemand met een boekhoudkundige achtergrond.
afhankelijk van skill komen er taken bij:
BTW-aangiftes
Instrastat
voorbereiding jaarrekeningen.
Dit betreft een volledig nieuwe functie.
Jouw profiel
Je bent bereid om parttime te werken
32 uren
Bachelor accountancy Fiscaliteit - je kan volwaardig meewerken op een boekhoudkundige afdeling;
Flexibiliteit: je zorgt, samen met jouw collega voor continuïteit op de dienst boekhouding.
Je hebt reeds enige ervaring en het werken in een productie-onderneming boeit jou.
Je kan vlot werken met
Excel en ERP bij voorkeur
Nederlandstalig.
Domein: Klantenboekhouding
Domein: Leveranciersboekhouding
De eigen deskundigheid ontwikkelen
Domein: Algemene boekhouding
Opvolgen van: Budget
De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
Opvolgen van: Onkostennota's
Domein: Inning van vorderingen
Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
Aanbod
Tewerkstelling onbepaalde duur, vast contract.
32 uren / week - vrije dag te kiezen - op woensdag wordt je op kantoor verwacht.
mooie marktconforme verloning
Secundaire voorwaarden.
Je werkt in een filevrije omgeving.
Een organisatie dat ondertussen 50 kaarsjes mag uitblazen en zich sterk profileert op een internationale markt.
Opleidingen, interne ondersteuning, je mag rekenen op voldoende expertise.
Had je graag meer informatie? Neem snel contact op met Lies 0470 70 30 24